معاون تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی تغییر کرد

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاوری تغییر کرد-تک نام پندار آریا

طبق گزارش تهیه شده با حکم وزیر جهاد کشاورزی، جناب آقای محمدابراهیم حسن‌نژاد به عنوان معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی معرفی و جایگزین جناب آقای دماوندی نژاد شد.

مراسم تکریم و معارفه معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با حضور جناب آقای محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وزارت خانه برگزار شد.

در این جلسه، آقای محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای حسین دماوندی نژاد معاون قبلی امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی طی این سال‌ها اظهار کردند: از تجربه، دانش و تخصص آقای دماوندی نژاد در زمینه دام و طیور استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز این مسئولیت به جناب آقای دکتر حسن نژاد واگذار می‌شود و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و مرتب ایشان بتوانند برای رشد در این صنعت موفق باشند.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در سال جاری فرمودند: حوزه دام و طیور و تولیدکنندگان در اجرای این طرح بیشترین چالش را پشت سر گذاشتند.

جناب آقای محمدعلی نیکبخت در ادامه سخنان خود فرمودند: باید به سمت واگذاری امور به تشکل‌ها برویم و تمام زنجیره دام و طیور را به اتحادیه‌ها و بخش خصوصی بسپاریم و سیاست گذار، ناظر و حامی باشیم، به نحوی که تشکل‌ها توانمند شوند و دولت نقش حمایتگر داشته باشد.

وی عنوان کرد: باید شرایط روستاها را به گونه‌ای فراهم کنیم تا با اشتغال‌زایی مهاجرت معکوس داشته باشیم.

جناب آقای حسن‌نژاد مدیرعاملی و  قائم مقامی صندوق بیمه محصولات کشاورزی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی کردستان را در کارنامه دارد.

برای مطالعه کامل کلیک کنید

۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *