تصویب افزایش قیمت مرغ تکذیب شد و نرخ‌های قبلی همچنان پابرجاست

تکذیب افزایش قیمت مرغ-تک نام پندار آریا

جناب آقای پرویز فروغی دبیر کانون مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشتند: مرغداران مذاکراتی در رابطه با افزایش قیمت مرغ با وزارت جهاد کشاورزی داشته‌اند و نرخ جدید مرغ در حال بررسی است و بعد از آن به ستاد تنظیم بازار ارسال می‌شود.

وی افزودند: مصوبه‌ای برای افزایش قیمت مرغ وجود ندارد اما بر سر نرخ جدید با وزارت جهاد کشاورزی توافق شده است.

دبیر کانون مرغداران گوشتی در ادامه صحبت های خود افزودند: نرخی که در وزارت جهاد کشاورزی برای هر کیلوگرم مرغ توافق شده ۵۲ هزار تومان مرغ زنده درب مرغداری است اما این نرخ هنوز مصوبه ستاد تنظیم بازار را ندارد.

اخطار وزارت جهاد کشاورزی به مرغداران/ تخم‌مرغ را گران کنید، تعزیراتی می‌شوید

جناب آقای شهیاد آبنار مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی نیز در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با ادعای اتحادیه میهن درباره توافق درباره افزایش قیمت تخم‌مرغ اظهار داشتند: چنین موضوعی صحت ندارد و در صورتی که مرغداران هرگونه افزایش قیمتی در رابطه با تخم مرغ داشته باشند به‌صورت تعزیراتی با آنها برخورد می‌شود.

جناب آقای محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام نیز در این ارتباط ابراز کردند: به‌طور رسمی مصوبه‌ای برای افزایش قیمت تخم‌مرغ وجود ندارد و وزارت جهاد کشاورزی موضوع افزایش قیمت تخم‌مرغ را رد کرده است

پا برجا ماندن قیمت تخم مرغ

وی افزودند: قیمت تخم‌مرغ همان قیمت‌های قبلی است و تغییری درقیمت اعمال نشده است و نرخ‌های قبلی پابرجاست؛ در صورتی که افزایش قیمت وجود داشته باشد به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.

بنابراین گزارش رئیس اتحادیه میهن امروز برای دومین بار طی یک هفته اخیر خبر از افزایش قیمت تخم‌مرغ داده بود که وزارت جهاد کشاورزی برای دومین بار این موضوع را تکذیب کرد.

بنابر این گزارش تشکل‌های مربوط به مرغ گوشت، تخم‌مرغ و جوجه یک‌روزه امروز به‌طور هم‌زمان اقدام به اعلام خبر افزایش قیمت محصولات خود کردند.

برای مطالعه کامل کلیک کنید

۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *