استفاده از هوش مصنوعی در کشاورزی و پرورش دام و طیور

ورود هوش مصنوعی در صنعت کشاورزی و دام و طیور-تک نام پندار آریا

طبق گزارش تهیه شده، جناب آقای خسرو دسترس جمعه‌شب در نشست تخصصی تعلیم و تربیت میز هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان دشتی حضور داشتند و اظهار کردند: برگزاری چنین نشست‌هایی دستاوردهای بسیار مهم و خوبی را در آینده خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر به اهمیت مقوله‌های تولید و امنیت غذایی در زندگی کشاورزی اشاره کردند و خواستار توجه مسئولان به حمایت از جامعه روستایی و اقتصاد روستامحور شدند.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: بسیج جامعه کشاورزی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به منظور بهره‌وری کشاورزی و دامپروری وارد عمل شده و در همین راستا آموزش و ترویج شیوه‌های نوین کشاورزی و تقویت تولید را با همت مربیان بسیجی نهضت جهش تولید در تمام کشور در دستور کار خود قرار داده است.

جناب آقای خسرو دسترس بیان کردند: برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای بهره‌مندی از ظرفیت هوش مصنوعی در بخش کشاورزی و پرورش دام و طیور صورت گرفته و حمایت از فن آوری‌های علمی نوین در اولویت‌ برنامه‌های بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر قراردارد.

نشست تخصصی تعلیم و تربیت میز هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه مهندسین کشاورزی شهرستان دشتی با حضور کشاورزان عضو خانه کشاورز شهرستان، کارشناسان حوزه جهش تولید کشاورزی و مسئولان بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر، نظام مهندسی کشاورزی شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز و بخشدار بخش در محل قرارگاه فرهنگی به عنوان قرارگاه امیدآفرینی بخش کاکی تشکیل شد.

در نشست تخصصی میز هیئت اندیشه ورز حجت الاسلام آقای حسین پور امام جمعه کاکی به عنوان سرمربی تعلیم و تربیت بسیج جامعه کشاورزی شهرستان، سیاست‌های کلی نظام در حوزه کشاورزی را شرح و موارد را به صورت کاربردی و بومی در حوزه کشاورزی شهرستان دشتی تبیین و خواستار اجرایی شدن این سیاست‌ها در حوزه کشاورزی شهرستان دشتی شدند.

برای مطالعه کامل کلیک کنید.

۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *