تعیین تکلیف کالاهای اساسی و صنعتی در گمرک هرمزگان

معاون اول رییس جمهوری گفت: جلسه ای در بندر شهید رجایی به منظور سرعت بخشیدن به روند ترخیص کالا و تخلیه بنادر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی و مواد بیولوژیک دام به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری که جهت افتتاح و بازدید از چند برنامه و پروژه اساسی در زمینه صنعت و بهداشت و درمان وارد استان هرمزگان شد، در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس در گفت وگو با خبرنگاران، بندر شهید رجایی را از اصلی‌ترین بنادر کشور در حوزه تجارت خارجی و واردات و صادرات برشمرد و اظهار داشت: بازدید از این بندر و رسیدگی به مسائل تجارت خارجی از جمله اهداف این سفر است چرا که کشور در مقطع فعلی نیاز شدیدی به واردات کالاهای مورد نیاز از طریق بنادر دارد.

وی همچنین اضافه کرد: البته مرکز اصلی واردات کالاهای اساسی بندر امام خمینی(ره) و مرکز واردات کالاهای صنعتی بندر شهید رجایی است و براساس گزارش های دریافت شده حجم قابل توجهی از کالاهای صنعتی و بعضاً کالاهای اساسی در بنادر مانده است.


معاون اول رییس جمهور افزود: در ادامه برنامه های این سفر جلسه اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان نیز برگزار خواهد شد و در این جلسه به مسائل و مشکلات پیش رو و طرح های در دست توسعه استان پرداخته خواهد شد.

برای مطالعه متن کامل خبر، اینجا را کلیک نمایید.

۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *